Varmt!

30 grader för att vara exakt, det var vad bilen sa när vi körde hem från dagis idag :) Jag är väl iofs inte jätteglad i när det är för varmt men känns ändå skönt att sommaren är här! Kanske vore passande med lite nypotatis ikväll? ;) Vi sitter iaf ute i skuggan under ena äppelträdet och njuter, jag och barnen :)




Medan Lovelia sov i förmiddags så fick jag gjort en del förberedande arbete ute bland bommar och plank, min tanke är att gå och fortsätta strax efter att Christoffer har kommit hem :) Det är nämligen dags för alla roliga färger nu ;) Måste även ta ett ryck med mina stöd, har satt fötter på 5 av 16 men bara ett har jag fått borrat alla hål i. Så jag har att göra ett tag till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0