Vilken underbar kväll!

Efter att vi äntligen fick lastat två balar hösilage som skulle tillbaka till leverantören, så passade jag på att jogga Letzie på töm, medan Christoffer körde iväg balarna. Vädret var verkligen helt underbart, helt vindstilla och klarblå himmel :) Letzie trampade på bra, bortsett från att underlaget är alldeles för mjukt. Men hon gjorde det bästa av situationen och hon är väldigt jämn när man tömkör nuförtiden :)



Det blev sedan en härlig uteritt på Tezz ner mot Ätran samtidigt som solen gick ner. Helt sagolikt var det! Det är livet på en pinne ;) Rundan ner mot Ätran är verkligen jättefin men jag har knappt ridit där det sista, är så himla rädd för att trampa upp och att bli utskälld. Förmodligen är det ingen fara, det är inte bara jag som rider där, dessutom är jag väldigt försiktig :) Så det var härligt att äntligen komma iväg på en sån härlig runda :)



Hittade årets första fästing idag, uäck! Men, då går vi åt rätt håll! ;)

Nu är det dags att sova, taggar hoppträning imorrn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0