Två relativt bra dagar

Jajamen, jag och Christoffer har nämligen hållt sams och bara tjafsat pyttelite ;) Var ute och gjorde hästarnas hinkar och putsade mina sadlar en omgång till igår, resten av dagen var jag inne. Idag har det vart dagis för Mio och jag var även ute och gjorde hästarnas hinkar + höll Christoffer sällskap när han gjorde resten av stallet. Fick ett ryck innan idag då jag fick för mig att jag var frisk och hade inbillat mig min sjukdom de senaste veckorna. Men så fort jag kom ut så började hostattackerna tyvärr. Vi fick hem ett lass stenmjöl idag som underlag till paddocken, dock ville vi avvaktat lite men då måste vi lära oss att inte nämna det för svärfar. Vet att han menar väl men det kändes lite oförberett. Hästarna har idag fått komma upp i backen några timmar och imorrn släpper Christoffer upp dom där på morgonen. Funderar även på att låta dom gå ute någon natt i helgen om vädret är fint :)
Nu är det dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0