Senaste veckan

Har jag mått mycket bättre och nu verkar allt slem och all hängighet ha gett med sig! Yay! Dock är det illamående som gäller nu och igår gick det så långt att jag faktiskt spydde. Fy, känns inte som något bra tecken såhär tidigt.

Vi har haft en påskhelg som bjöd på riktigt fint väder och därmed har hästarna varit ute dygnet runt i en vecka :) Känns skönt att slippa allt stallarbete, får se bara hur länge det håller i sig :)

På annandagen var jag iväg på träningstävling på Hermanstorp KRK och äntligen följde det med en rosett hem! :D Jag är så glad att jag kom iväg, var där en sväng på förmiddagen för att kolla banan pga att jag var osäker på om jag vågade åka. Väl hemma igen och strax innan lastning så hittade jag inte Letzies pass! Fatta paniken, dessutom var vi redan sena. Så, en timme senare än planerat var vi framme. Snabbt iväg för att anmäla sen lasta ur och rida fram! Letzie var inte så kul att ha och göra med till en början men hon lugnade sig efter lite trav och galopp :) Väl på banan var jag nästan bara pepp och bara lite nervös.. Så himla kul det var tillslut :) Hoppade bara 50+60 men det var bra för mitt självförtroende :) Såååå nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0