Dagen hittills :)

Har faktiskt varit bra :) Mio har vart relativt lugn och fin, vi har ätit en rejäl frukost (dock väldigt sen) och just nu tittar vi på Dumma Mej 2 medan Lovelia sover i min famn. Båda barnen är snoriga och lite hostiga så idag får dom stanna inne. Jag har även fått hängt upp en maskin tvätt och jag har en inne i maskinen nu som snart också ska hängas upp. Tänkte vika lite tvätt också, har gjort plats på matsalsbordet åt alla högar som blir :) Ligger efter rejält med tvätten, just nu ligger den bara i Ikeakassar och samlar damm i sovrummet.. Får passa på att fixa inne när man ändå inte ska gå ut :) Lite synd just idag, givetvis skiner solen och fåglarna kvittrar. Men jag får ta igen det när Christoffer kommer hem, då ska jag fixa stallet och motionera Letzie inför morgondagens hoppträning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0