Bäbis har blivit stor

 


 
Nu är det ju även ett tag sedan som den översta bilden togs men det var den nyaste jag hade på datorn ;)
Har läst alla gamla inlägg från förr och det är mycket från den första tiden med Letzie som jag måste ha förträngt. Jag kan fortfarande vara rädd för att hamna i olika situationer tillsammans med henne, då är jag mest rädd för att trilla av och skada mig. Men på många plan har jag kommit förbi rädslan. Vi är regelbundet ute på träningar, mestadels i hoppning men efter Lovelias förlossning så kommer jag nog mer och mer leta mig över på dressyrsidan :)
 
Letzie är verkligen som en annan häst nu, mer mogen i sitt sätt och tar allt med ro :) Konstigt vore väl annat, hon är ju ändå 6 år äldre ;)
 
Vi har varit ute på vår allra första träningstävling i hoppning för inte så längesen men det verkar absolut inte vara min grej. Så jag tänker om och satsar mer på att lära mig mer! Givetvis tränar man ju alltid för att bli bättre men nu tänker jag alltså enbart fokusera på detta :) Jag kommer nog sticka ut på lite träningstävlingar här och där för att vänja mig lite ändå men det kommer aldrig vara det ultimata målet :) Det ultimata målet är att lära mig och Letzie att rida piaff, galoppiruetter och byten, i hoppningen vill jag hoppa bana på 110 och inte bara enstaka hinder. Men det är långt dit så jag får fundera ut lite delmål ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0