Sjuk!

Och det är så fruktansvärt långtråkigt! Nu har jag vart dålig sen förra söndagen (idag är det tisdag) och jag har fortfarande inte börjat bli bättre. I lördags var jag inne på vårdcentralen för att jag började få smått panik över värken jag då hade i min kropp. Ni vet sån där febervärk, när det känns som att hela kroppen håller på att gå isär? Precis en sån värk. Men det ända de kunde göra var att konstatera att det var influensan och det skulle läka ut efter 7-10 dagar. Nu är det alltså tionde dagen med snorig näsa, hes röst, irriterande hosta och en allmänt schleten uppsyn. I 3 dagar har jag dessutom haft ont i mina bihålor, känns som jag har ett fett blåmärke mitt i pannan. Jobbigt! Så imorrn blir det en tur in till vårdcentralen igen, jag hoppas att de anser mig vara såpass sjuk att jag får penicillin. Jag vill ta kål på detta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0