Ny domän - för att "komma över" Mysette

Lutar åt att jag kommer blogga på en ny domän snart. Nytt år, ny start. Ny start kan ju kanske behöva innebära en ny domän :) Blir en helt ny bloggadress isf. Charlie erbjöd sig att hjälpa mig, och det låter lockande. Känner nämligen att jag behöver gå ifrån Mysette och starta på ny kula. "Komma över" Mysette och istället helhjärtat satsa på det nya.

Mysette innebär en massa minnen. De allra flesta är underbara minnen, men de få som är hemska är också oerhört traumatiska. Jag drömmer ofta om min stackars lilla fjording som inte fick stanna hos mig och panik-känslorna över hennes försäljning känns återigen färska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0