Lite deppig

Måndagar är ju i regel väldigt tråkiga, men den här var nog lite extra tråkig. Humöret är verkligen inte på topp och jag försöker lista ut vad som kan få mig på lite bättre humör. Mina nya gummistövlar är iofs en rolig grej med tanke på hur jäkla lerigt det är ute i stallet just nu. Det ska faktiskt bli riktigt roligt att få longera idag, få se plutten jobba igen. Tänkte bygga på med lite bommar för att få igång hennes ryggmuskler lite extra :)

Annars är det väldigt sunkigt idag. Vill ner till Malmö. Ta med mig mitt pick och pack och bara dra. Sen vill jag också gå ner 15 kg i vikt, vinna några miljoner och vara allmänt glad. Känns som att jag står och stampar på samma ställe, och kommer aldrig härifrån. Paniken flödar emellanåt.

Men nu är det möte. Oh yeah.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Lugn bara lugn! Ibland kan den bästa medicinen vara att vara nöjd med läget. det är få förunnat att ha fast jobb, egen lägenhet, egen häst och en pojkvän! Inte sant!? ;)

2009-02-09 @ 18:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0