Weight Watchers

Japp, nu är jag också medlem :) Jag, mamma och min ena syster tyckte att det är dags att ta tag i semesterkilona som långsamt men stadigt har smygt sig på. Usch, skulle kunna gå ner minst tio kilo utan att det hade gjort något... Men nu är jag på god väg iaf! Har alltid en liten rosa post-it på min ena skärm på jobbet som säger;

Varje steg leder dig framåt - även de korta

Den påminner mig om att även om det bara var ett möte som jag bestämde att jag skulle ta del utav, så är det ändå ett steg närmare mitt "nya" liv :) Och min nya livsstil.
Och snodden runt min arm påminner mig helt plötsligt om att inte tänka negativt (efter ett litet tips från coachen på VV om att flytta en snodd från den ena armen till den andra vid varje negativ tanke). Jag flyttar iofs inte snodden, men den påminner mig lika mycket ändå :)

Coachen tipsade också om att ta en bild nu innan man börjat gå ner (och helst ska den vara lite smått skräckinjagande) just för att kunna se alla framsteg. Ska testa om det går idag. Verkade inte fungera sist.
Me, Myself and I

Såhär vill jag alltså inte se ut?!
 - Nä, tio kilo minst ska bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0