Lilla Lou



Var ute och klappade på min fina Letzie idag. Kan inte låta bli att tycka att det känns som att det är en del negativt som smyger på gällande denna häst. Men är det bara gnäll? För i mina ögon är hon den finaste i världen. Men många verkar tycka att hon inte är fin nog. Det är ditt och datt som borde göras, "kanske du borde fundera över att lämna bort henne" och mycket annat. Kan det inte bara få ta sin tid?!

Som sagt, i mina ögon är hon finast.




Lilla älskling innan hon får sin kvällsmat. September 2008.


Jenny och Letzie ute på träning. Skedala, september 2008.


Ute och mumsar i hagen en härlig dag i juni 2008.


Jag och Lou efter en härlig ridtur, juli 2008.


Dagen efter jag skrev på alla papper, gissa om jag var världens lyckligaste!
2 juni 2008.



Jag älskar verkligen min lilla häst. Efter allt som hände i somras så lyckades hon ändå alltid med att framkalla ett leende på mina läppar. Hon var det enda som fick mig att tänka på något annat. Utan min underbara SIlvery's Letzie Lou så hade jag gått under. Tack, du fina varelse. För att du bringar mig en sån lycka.

Du skall vara min för evigt. Och jag din.



Kommentarer
Postat av: Kristina

Lilla häst?? Tycker nog att den såg stor ut, jag är tyvärr lite hästrädd!

MVH

Kristina

2008-09-17 @ 12:09:04
URL: http://branden.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hon har sin mors mule och ögon! / Veronica

2008-11-28 @ 11:11:19
Postat av: Anonym

Varför använda graman på en unghäst?? Inte undra på att du inte kunde lära henne ngt.. varför skaffa unghäst när man inte har ngn kunskap? jösses.. :S

2009-10-21 @ 09:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0