Vilket väder!

Regnet riktigt dånar mot mina fönster. Kanske det rentav är hagel? Ja, det märks iaf att det är höst nu. Synd att det är mörkt redan när man går hem från jobbet. Kommer bara bli pass i paddocken med lilla pållen i månader framöver. Lite smått segt. Det är nu man saknar ridhus och allt det innebär. Jag får leva för uteritterna på helgerna helt enkelt.

Shit, tiden har verkligen bara flugit iväg! Jag tyckte nyss jag hade semester och var nere med Sara på Tylösand. Och vips är det snack om julbord, det säljs adventsljusstakar och jag har fixat ledigt i mellandagarna. Helt sanslöst.

Dock hade det inte hade vart fel med en härlig pojke att dela höstrusket med. I synnerhet en viss speciell...

Kommentarer
Postat av: Emelie (stallet)

ja jävla väder hatar allt regn o mörker!

2008-11-12 @ 20:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0