Singel-singel



Eller ska man kalla det Dubbel-singel kanske? Hmm, bra fråga.
Det är i alla fall min benämning på mig själv just nu. Jag tröttnade totalt på Mr V efter denna piss-helgen, så jag lät honom veta det på riktigt denna gången. Fast jag fick ingen bekräftelse på uppbrottet förrän i tisdags. Jag gjorde liksom slut med honom i hans frånvaro. Lika bra, även om det känns surt att mista honom. Vi hade det riktigt underbart när vi väl sågs, men tiden däremellan och hans ständiga bangande förstörde allt det fina. Egentligen spelar det ju ingen roll. Men nu är det som det är.



Men nu till ordet Singel-singel / Dubbel-singel.

För lite drygt en vecka sedan så hade jag två killar som stod och drog i mig från olika håll.
 - Den ena var mitt ex, Mr H, som ville ha mig tillbaka. Han ville satsa järnet och såg oss skaffa barn och liknande. Helt underbart tyckte jag, eftersom det är honom jag älskar allra mest.
 - Den andra var ju min s.k pojkvän, som alltid berättade hur mycket han tyckte om mig, saknade mig, och som dessutom frågade om vad jag skulle tycka om han bestämde sig för att flytta till Halmstad i framtiden.

Och nu då?

Mr H ångrade sig. Det var bra, men inte bra nog för honom.
Pojkvännen tyckte avståndet var för långt. Fast det var efter att jag hade sagt att jag inte pallar mer.

Så, Singel-singel.
Öken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0