Darin är het igen!


Och låten är så grymt bra att jag nästan föredrar den över sex! Eller..? Mjo, det hade jag nog gjort! Den måste avlyssnas utav er alla där ute! Den heter 'Breathing Your Love' och det är ett samarbete med Kat Deluna. Älskar även Kat, hon har den renaste röst jag hört på länge. Sitter självklart med låten i lurarna just nu! Och texten får mig att riktigt krampa efter lite ny, fräsch och helt gastkramande kärlek!
Måste bara ha den nya skivan! Hans skivor kommer alltid så perfekt och lagom innan jul. Så Olivia, Adam och Amanda, you know what to do ;)


Darin



Kommentarer
Postat av: tess

shit vilken dålig blogg ful som fan är du med!

2008-10-21 @ 18:04:53
Postat av: sara

såg att du hade klagat på min blogg, hos bloggkom...

Din va då fan inte mycket att komma med?

12 år och luktar piss är din stil!

Åh kolla darin!

2008-10-24 @ 17:51:25
URL: http://www.hanky.se/queen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0