Fjärilar i magen; en välkommen känsla

Anledningen är att jag ska på dejt med en riktigt söt kille som jag träffade ute på Bond i lördags :)
Ikväll ska vi ses. Vad ska man ha på sig? Det tråkiga är bara att mitt självförtroende verkligen är på botten nuförtiden. Därför är jag mycket nervösare än jag borde vara. Det syns inte på mig, men jag är vettskrämd! Vill ju göra ett gott intryck på honom. Mammas jobbarkompis Marita, hennes son umgicks tydligen med denna kille när de var små. Och enligt henne så är han en jättego kille. Ajsing, det gjorde inte det hela bättre, där fick man ju ännu mer press på sig.

Men på många sätt är det ändå väldigt mysigt med dessa fjärilar i magen. Det kanske leder till något riktigt bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0