Dags att gå hem...

Då var det äntligen dags att gå hem. Och ändå sitter jag här och drar mig.

Har suttit inne hos Kundtjänst och friskat upp minnet lite vad gäller att lägga upp beställningar. Känns skoj att få lära sig en massa nytt och att mina chefer verkligen tror på att jag kan lära mig så mycket. Är tänkt att jag både ska kunna Kundtjänst, en bit utav Teknisk Support och hjälpa till som en slags assistent åt Malin på Faktura-avdelningen. Samtidigt som jag ska köra min ERF = Emergency Reaktion Force. Vill lära mig allt på en gång, och tänk om det ändå hade vart så enkelt. Men just nu får jag bara koncentrera mig på att sköta all logistik, tills övergången är gjord.

Så, där var en liten överblick i vad jag kommer syssla med den närmaste framtiden :)

Kanske dags att gå hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0