Lilla hästen

Nu vill jag att allt ska lösa sig. Jag vill ju inte sälja henne, men jag tycker det är synd att hennes potential ska förspillas genom att bara stå och skräpa i ett stall. Så därför har nu jag och Jenny ännu en ny plan.

Planen ser ut som följande;

 - Nu under julsemestern kan jag vara i stallet varje dag, hela dagarna :)
 - Jenny kommer också vara ledig en hel del, och då har hon lovat mig att rida Letzie. Varje dag under en hel vecka.
 - Därefter ska jag sitta upp och rida henne kontinuerligt resten av ledigheten.
 - Efter semestern ska jag få låna familjens ena moppe, och då kommer jag inte längre kunna skylla på utebliven skjuts. 
 - Då ska Letzie äntligen få ridas 5 dar i veckan, precis som hon behöver!

Håller tummarna för att det ska fungera!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas på att det ska funka! Puss puss stumpan"

2008-12-16 @ 18:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0