Jullov!

Ja, minst sagt! Nu är det bara några få minuter kvar, sen är jag ledig i drygt två veckor! Det ska bli så obeskrivligt skönt. Efter denna tuffa hösten med både ångest-attacker, hästproblem, dryga killar, bråk med kompisar, pengar som inte räcker till och mycket annat trist så ska det bli skönt att få pusta lite.
Nu ska jag inte vara negativ, speciellt inte eftersom jag nyss skällde på Mr C. Nej då, jag har upplevt mycket positivt också. Jag har lärt känna nya människor, både på jobbet, i stallet och rent allmänt. Ett par enastående fester har också ägt rum. Men mestadels är det ju hästen och familjen som genererar mest lycka :) En hästpuss och en kram från mamma är guld värt när mörkret känns kvävande. Och även om hästen inneburit en hel del problem så är det denna lilla (eller rätt stora och blöta) hästpuss som gjort att det alltid varit värt det!

"Jullovet" kommer att fyllas med diverse roligheter, bl.a en massa stall och hästar, jul och nyår förstås, nya löften, festande och förhoppningsvis en massa mys!

Så nu ska jag ut och fira! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0